Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

Annonce: Tag din virksomhed i Odense til det næste digitale skridt

Din butik i Odense har måske en god kundestrøm, men der sker ikke særligt meget på det digitale område. Du har en webshop, men du kan se, at der ikke kommer så meget salg fra det område. Derfor har du også valgt ikke at satse på digital markedsføring. Det er en fejl, for ved hjælp af blandt andet et digitalt marketing bureau kan du styrke din virksomheds tilstedeværelse online. Det er der flere grunde til at gøre.

Folk handler online

Selvom du har fysiske kunder i din butik, skal man ikke negligere den onlinehandel, man kan få med ovenikøbet. Flere og flere danskere handler online, da det er nemmere og mere bekvemt end skulle ned i en fysisk butik. Desuden kan man handle på alle tidspunkter af døgnet på nettet, og man kan tit få det indkøbte leveret til døren. Hvis din virksomhed derfor allerede har en webshop, er det med at øge opmærksomheden i den retning. Specielt i forbindelse med pandemien, hvor det var noget nær umuligt at handle ude i det fysiske liv, har mange personer vendt deres vaner mod at handle ting på nettet, som de tidligere købte fysisk. Her skal din virksomhed i Odense ikke sakke bagud.

Øg fokus på din onlinetilstedeværelse

For det første skal du se på, om din webshop er brugervenlig og nem at navigere på. Når din hjemmeside og webshop er optimerede, kan du se på, hvordan du kan reklamere på nettet. Her kan man netop tage fat i et digitalt marketing bureau. De kan analysere, hvilke digitale kanaler det giver mest mening at være engageret på. Derudover kan du lave abonnementsfordele, hvor dine kunder kan skrive sig op til et nyhedsbrev. På den måde bliver de motiveret til at shoppe hos dig på andre tidspunkter, end når de ellers er i en købssituation.

Lad din odenseanske virksomhed være tidssvarende

Når man kan se, at ens onlinestrategi har givet pote, skal man ikke slække på den indsats. Hvis man ikke selv har evnerne, bør man se på at ansætte en SoMe-medarbejder, der kan styrke ens reklameindsats med videre på onlineplatforme. Desuden skal du hele tiden optimere efter, hvor kunderne er. Det duer ikke at være fastlåst i at reklamere på én enkelt digital kanal, hvis din målgruppe har bevæget sig over til et andet medie.

Med disse tips i baghovedet kan du forhåbentligt optimere på din digitale indsats.

I samme kategori

Tip os

Send dine tips til byen og del dem med resten af Odense – fra odenseaner til odenseaner!

Mest læste

Bryllupslokationer Fyn
Kreamarked Vintapperstræde
GoMonkey Odense
Natklubber i Odense

Populære kategorier

Information

Nyhedsmail